Antal indlæg : 169 Join date : 07/06/09 Geografisk sted : Juon ved den mørke sump 'w'
Emne: Sv: Dæmon Riget. Lør Jul 18, 2009 8:44 pm
Amaya kommer gående fra De Sorte Boder..
Carthmon Portelly Admin
Antal indlæg : 73 Join date : 07/06/09 Geografisk sted : Tronesalen i Dæmon riget
Emne: Sv: Dæmon Riget. Man Jun 08, 2009 9:08 pm
Carthmon sætter sig på sin trone og begynder at nynne en lille melodi som han lavede for nogle år siden. Den minder ham om hans familie og hans tider. Han bliver lidt trist og vælger at tage ud til sumpen. ( skriver videre på historien i sumpen)
Amaya Hayashi Månedens Profil
Antal indlæg : 169 Join date : 07/06/09 Geografisk sted : Juon ved den mørke sump 'w'
Emne: Sv: Dæmon Riget. Man Jun 08, 2009 7:10 pm
Hun holder øje med Carthmon i nogle få timer, uden at trække vejret.. Så beslutter hun sig for at kigge sig omkring i riget....
Emne: Sv: Dæmon Riget. Søn Jun 07, 2009 6:58 pm
Amaya suser efter. hun har ikke andet at lave , så hun kan ligeså godt spionere lidt ;D
Carthmon Portelly Admin
Antal indlæg : 73 Join date : 07/06/09 Geografisk sted : Tronesalen i Dæmon riget
Emne: Sv: Dæmon Riget. Søn Jun 07, 2009 6:56 pm
"godt nok, Jeg må se og komme videre skal tænke videre på mine planer". Carthmon forsvinder i det øjeblik han har sagt sætningen færdig og rummet bliver fuldt med sort støv
Emne: Sv: Dæmon Riget. Søn Jun 07, 2009 6:55 pm
"Tak" griner hun. "Men det er svært at styre det.... -w-" Squi klatrer op på hendes skulder som er dens y-plads.
Carthmon Portelly Admin
Emne: Sv: Dæmon Riget. Søn Jun 07, 2009 6:54 pm
carthmon giver hende squi "her" . "bare lad vær med at læse dem næste gang så skal det nok gå?"
Emne: Sv: Dæmon Riget. Søn Jun 07, 2009 6:52 pm
"Ja.. undskyld.. jeg skal nok holde tankerne for mig selv.. jeg øver mig..." Siger hun og får øje på edderkoppen. "Der er du jo Squi!!" griner hun...
Carthmon Portelly Admin
Emne: Sv: Dæmon Riget. Søn Jun 07, 2009 6:51 pm
crathmon får et shock. "kan hun læse tanker :O?" tænker han. Han føelser sig lidt utilpads. Han mærker noget kravle på hans hovede og tager det ned, "hej Lille ven" siger han til edderkoppen
Emne: Sv: Dæmon Riget. Søn Jun 07, 2009 6:22 pm
Amaya flækker af grin. "Det gør ikke no'd Carthmon" griner hun. "Hvordan går det med ideerne? og.. hvor er Squi henne?"
Carthmon Portelly Admin
Emne: Sv: Dæmon Riget. Søn Jun 07, 2009 6:20 pm
[Carthmon råber "PAS PÅ!!" Mens han kommer løbende mod hende og vælter hende mod gulvet. han kigger skævt på hende og kommer med et lille "undskyld :/".
Emne: Sv: Dæmon Riget. Søn Jun 07, 2009 5:49 pm
Amaya kommer lige fra den lange gade, hun er på vej mod Dæmonriget.. Hun går i sine egne tanker da hun ser en teodaktyl flyve over hendes hoved.
Carthmon Portelly Admin
Emne: Sv: Dæmon Riget. Søn Jun 07, 2009 5:37 pm
Carthmon gik rundt på slottet og tænke over hans næste store kup. Han sagde til sig selv, "skal jeg mon overtage den lange gade?" men gik hurtigt væk fra iden igen. "skal jeg mon overtage wandio så jeg kan få hav folk til at hjælpe mig?, når nej det ville ikke gå de kan ikke trække vejret over land". Han blev trist og satte sig på en stol i spise salen.
Admin Admin
Antal indlæg : 25 Join date : 07/06/09 Geografisk sted : De sorte øer på karton
Emne: Dæmon Riget. Søn Jun 07, 2009 5:33 pm
Dette er dæmon riget hvor dæmonerne bor. Herskeren er carthmon portelly som styre deres hverdag