The Worlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Denne side, er oprettet til at lave, et stort rollespil med mange charter og time vis af sjov og spas med under verdenen og oververden.
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  

 

 Læg dit karekter ark her.

Go down 
+6
Shakari Limfix
Fuyu Mori
Kurish Pendori
Carthmon Portelly
Amaya Hayashi
Admin
10 deltagere
ForfatterBesked
Michiko Ikeda
Reklammør *5
Reklammør *5
Michiko Ikeda


Antal indlæg : 9
Join date : 20/07/09

Læg dit karekter ark her. Empty
IndlægEmne: Sv: Læg dit karekter ark her.   Læg dit karekter ark her. I_icon_minitimeMan Jul 20, 2009 12:46 am

Navn: Michiko
Mellemnavn: -
Efternavn: Ikeda
Alder: 16 år
Race: Engel
Udsende: Se mit profil billede
Baggrund: Michiko kommer fra Shiko som er lysets planet. Hun elsker alle skabninger og betragter selv planter som levende væsener. Hendes barndom har altid været fuld af kærlighed, men nu søger hun efter den sande kærlighed som hun håber på at finde. Hun er tit meget ivrig og kan godt lade sig rive med nogle gange.. Hun elskerr sit lille kælledyr Michi
Specielle evner: Lys magi og kan kamoflere sig som en lilje
Ejede ting: Tryllestøv som hun tryller med+ en lille kanin som hedder Michi og en lykke kjole som hun aldtid har på
Job: Går på samme magiskole som Natsumi Yamada


(HUN SER LILLE UD PÅ BILLEDET MEN ER DET IKKE) Very Happy Smile Very Happy Smile flower
Tilbage til toppen Go down
Natsumi Yamada
Ugens Profil
Ugens Profil
Natsumi Yamada


Antal indlæg : 14
Join date : 20/07/09
Geografisk sted : Shiko- Den blomstende eng

Læg dit karekter ark her. Empty
IndlægEmne: Sv: Læg dit karekter ark her.   Læg dit karekter ark her. I_icon_minitimeMan Jul 20, 2009 12:21 am

Navn: Natsumi
Mellemnavn: -
Efternavn: Yamada
Alder: 15 år
Race: Engel
Udsende: Se mit profil billede
Baggrund: Natsumi blev født på den blomsterne eng, hendes far døde i en kamp mod en af de værste dæmoner. Hendes mor Olandis som er engel arbejdede meget på at få Natsumi ind på en magi skole. Natsumis tryllestav kostede en formue. Natsumi arbejder hårdt på at betale sin mor tilbage.
Specielle evner: Kan stoppe alle skænderier + magi ;D
Ejede ting: Tryllestav ;D og en svane ved navn Lilje og et lykke spænde som hun fik af sin far.
Job: Har ikke desideret et job, men går på Magiskole ;D
Svaghed: Bange for Dæmoner..Men hun kan godt tage kampen op med dæmoner.


Sidst rettet af Natsumi Yamada Man Jul 20, 2009 8:36 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Kyn Nakamura
Reklammør *5
Reklammør *5



Antal indlæg : 1
Join date : 20/06/09
Geografisk sted : Odense

Læg dit karekter ark her. Empty
IndlægEmne: Sv: Læg dit karekter ark her.   Læg dit karekter ark her. I_icon_minitimeLør Jun 20, 2009 10:42 am

Navn: Kyn
Efternavn: Nakamura
Alder: 17.
Race: Troldmand
Udsende: Sort hår, halvlangt hår, tit klædt i sort læderdragt
Baggrund: Kyn kommer fra Katon, og har aldrig haft nogle 'rigtige' venner. Ingen ved, hvad det skyldes, men folk er bare kommet til ham, for at få noget magi gjort. Han er igang med at rejse rundt de forskellige steder, han nu kan komme, for at finde sig en lærling.
Drømmer om: Ikke at være venneløs længere.
Specielle evner: At kunne teleportere sig over kortere afstande vha. magi.
Ejede ting: Magisk vandrestav.
Desuden: Kan han tale Fransk.
Job: Lærer i magi.
Tilbage til toppen Go down
Kazumi Suzuki
Reklammør *5
Reklammør *5
Kazumi Suzuki


Antal indlæg : 29
Join date : 10/06/09
Geografisk sted : Shiko- midtbyen

Læg dit karekter ark her. Empty
IndlægEmne: Sv: Læg dit karekter ark her.   Læg dit karekter ark her. I_icon_minitimeOns Jun 10, 2009 3:16 pm

Navn: Kazumi
Mellemnavn: -
Efternavn: Suzuki
Alder: 16 år.
Race: God fe ;D
Udsende: Se mit profil billede..
Baggrund: Kazumi har altid elsket lyset, og hadet mørket.. Hun kommer fra Midtbyen i Shiko hvor hun blev oplært i magisk biologi. Hun rejser meget siden hun kan flyve 150 km i timen. Hun elsker at få venner og hader at få fjender..
Specielle evner: Kan få planter og marker til at vokse bare ved at se på dem ..
Ejede ting: En lille margisk stav.
Job: -
Tilbage til toppen Go down
Shakari Limfix
Reklammør *5
Reklammør *5
Shakari Limfix


Antal indlæg : 7
Join date : 09/06/09
Geografisk sted : Karton - jordplaneten

Læg dit karekter ark her. Empty
IndlægEmne: Sv: Læg dit karekter ark her.   Læg dit karekter ark her. I_icon_minitimeTirs Jun 09, 2009 9:44 pm

Navn: Shakari
Mellemnavn: Reanef
Efternavn: Limfix
Alder: i 20'erne.
Race: Troldmand
Udsende: (Se mit billed)
Baggrund: Både min far og mor var magikere og boede i en lille hytte ude i "Den sorte skov". Da jeg blev født kalde min mor mig "Raenef" som betyder "kærlig" på oldtidsgræsk. Værd dag tog min far ud i den magiske verden for at udforske nye magiske ting og andre verdner, men en dag kom han ikke tilbage. Min mor og jeg ventede i dagevis men han kom aldri. Til sidst døde min morg og overladte huset i skoven til mig. Men jeg gav et løfte til mig selv, om at finde ud af hvad der skete med min far.
Specielle evner: I vrede rejser hans hår sig pga. statisk elektresitet og små el-gnister kommer frem om ham. (Jo vredere han er, jo flere gnister).
Ejede ting: En stok, som var min fars. Den rummer stor magisk kræft.

!!!HAR SELV FUNDET PÅ!!!
Svaghed: Har en forfærdtlig ulempe med tit at føle medlidenhed med andre.
Kæledyr: En hvid kat ved navn "Kujinn" med plet på den ene pote der følger mig omkring alle vegne og en falk ved navn "Ragnar" der komemr og sætter sig på hans skulder hvis ikke den er ude og bringe et brev ud for ham.


Sidst rettet af Shakari Limfix Ons Jun 10, 2009 5:44 pm, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Amaya Hayashi
Månedens Profil
Månedens Profil
Amaya Hayashi


Antal indlæg : 169
Join date : 07/06/09
Geografisk sted : Juon ved den mørke sump 'w'

Læg dit karekter ark her. Empty
IndlægEmne: Sv: Læg dit karekter ark her.   Læg dit karekter ark her. I_icon_minitimeMan Jun 08, 2009 5:59 pm

Ved godt at det her er måske en smule irellevant. men VI MANGLER FLERE VÆSNER AF DE ANDRE O.o'''

Det er jo selvfølgelig meningen at der ikke kun skal være folk fra Juon ;D

Tak fordi i læste .. og bliv endelig ved med at invitere jeres venner

- Knus A. Hayashi
Tilbage til toppen Go down
Fuyu Mori
Ugens Profil
Ugens Profil
Fuyu Mori


Antal indlæg : 180
Join date : 07/06/09
Age : 27
Geografisk sted : Sumpen i Juon..

Læg dit karekter ark her. Empty
IndlægEmne: Sv: Læg dit karekter ark her.   Læg dit karekter ark her. I_icon_minitimeMan Jun 08, 2009 3:15 pm

Navn: Fuyu
Mellemnavn: -
Efternavn: Mori
Alder: 17 menneske år (590 vampyrår ;D)
Race: Vampyr
Udsende: Se mit billed O.o
Baggrund: Fuyu er vokset op i udkandten af Juon, tæt ved portalen til Karton. Hun blev født en nat ved fuldmåne. Hun bor nu i Sumpen i Juon sammen med Amaya Hayashi. De har et godt liv, men ting kan jo ændres?
Specielle evner: Kan forvandles til en flagermus som er Pink ;D
Ejede ting: Edderkop- sort enke som hedder Rin
Job: Intet.. ?
Tilbage til toppen Go down
Kurish Pendori
Reklammør *5
Reklammør *5
Kurish Pendori


Antal indlæg : 9
Join date : 07/06/09
Geografisk sted : På sin plads ved siden af crathmons trone

Læg dit karekter ark her. Empty
IndlægEmne: Sv: Læg dit karekter ark her.   Læg dit karekter ark her. I_icon_minitimeSøn Jun 07, 2009 9:51 pm

arakter ark:
Jeres person skal være unik og kan ikke være udødelig.

Navn: Kurish

Mellemnavn: -

Efternavn: Pendori

Alder: 192 år.

Race: Dæmon

Udsende: - se billed -

Baggrund: For længe siden ca 20 år inden jeg blev født havde min mor været i kamp, I kamp mod en dæmon så stærk den slog min mor omkuld. Min far så det og blev rasende så rasende at han slog dæmonen i flere tusinde stykker. Den dag jeg blev født blev jeg forbandet. Mit liv blev forbandet pga dæmon fra tidligere. Den havde kastet en beværelse over mig så jeg ikke kunne blive god. Jeg var en ondt født barn med heroiske forældre. senere på mit liv kom jeg ud og leve.
Blev forvist hjemmefra og ignorret af alle mine venner. Jeg følte mig alene indtil jeg endag mødte en mand i sumpen. han tog mig op og tog mig med hjem og han rensede mig for sår og diverse ting. Jeg fik afvide han hed carthmon, carthmon dain portelly. jeg blev efter fuldt hans højre hånd efter han havde lært mig op og denne pusition har jeg stadig idag.

Specielle evner: Mørkt skyggelignede ild blusser op rundt om min krop som et skjold. (Kan ikke slev styre det, det kommer kun frem i frygt).

Ejede ting: Speciel antik amulet. Kan kun bæres af mig, hvis andre bære den, eller tager den fra mig vil en forbandelse falde sig over dem.

Job: Carthmon Dain Portelly's højre hånd.
Tilbage til toppen Go down
Carthmon Portelly
Admin
Admin
Carthmon Portelly


Antal indlæg : 73
Join date : 07/06/09
Geografisk sted : Tronesalen i Dæmon riget

Læg dit karekter ark her. Empty
IndlægEmne: Sv: Læg dit karekter ark her.   Læg dit karekter ark her. I_icon_minitimeSøn Jun 07, 2009 9:14 pm

Navn: Carthmon
Mellemnavn: Dain
Efternavn: Portelly
Alder: Ukendt
Race: Dæmon
Udsende: Se billedet.
Baggrund:Han blev født i et kammer fyldt med flagermus. Hans far som er vampyr kunne i tåle blodet så han smed ham i kælderen. Senere fandt man ud af at carthmon var en dæmon, en så stærk dæmon at han blev udnævnt til hersker over dæmon riget. som han stadig er idag.
Specielle evner: han kan stoppe tiden i 30 sek i kamp så han kan få forstærkning og flygte.
Ejede ting: En halskæde med en af hans mors fjer da hun er engel og en dræbe blod fra hans fars tand som gør ham støre i størelsen og mega pumpet og rødglødende øjne når han bliver sur
Job: Han er hersker over dæmon riget
Tilbage til toppen Go down
Amaya Hayashi
Månedens Profil
Månedens Profil
Amaya Hayashi


Antal indlæg : 169
Join date : 07/06/09
Geografisk sted : Juon ved den mørke sump 'w'

Læg dit karekter ark her. Empty
IndlægEmne: Sv: Læg dit karekter ark her.   Læg dit karekter ark her. I_icon_minitimeSøn Jun 07, 2009 8:50 pm

Amaya Yoi Hayashi

Navn: Amaya
Mellemnavn: Yoi
Efternavn: Hayashi
Alder: omkring 17 år (590 vampyrår) ((Hun er ikke helt sikker))
Race: Vampyr som har mange specielle evner
Udsende: Se mit profil billede
Baggrund: Amaya er datter af heks(Ayaka) og vampyr(Tadashi). Men da hun var 4 år blev hendes far og mor fjender. Hendes mor, Ayaka, kastede en forbandelse over hendes far, Tadashi, som gjorde at han blev sindssyg. Derefter Dræbte han Amayas mor. Amaya blev derefter smidt ud på gaden fordi faren ikke ville have noget at gøre med andre. Nu går hun rundt i Juon og snuser rundt sammen med Squi. Hun kender efterhånden mange hemmelige pasager og steder.
Specielle evner: Amaya kan læse tanker og har mange skjulte evner som hun ikke ved, hun opdager dem igennem rollespillet ;D
Ejede ting: Amaya har sin edderkop: Squi, som er med hende over alt. Hun har også sin højt elskede miniatyre drage ved navn Usagi.
Job: Amaya har ikke noget job, men har været på Jamuniosji-skolen, hvor hun lærte at være så stille at man ikke engang kan høre hende trække vejret nogle gange…


Sidst rettet af Amaya Hayashi Lør Jul 04, 2009 2:40 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin
Admin


Antal indlæg : 25
Join date : 07/06/09
Geografisk sted : De sorte øer på karton

Læg dit karekter ark her. Empty
IndlægEmne: Læg dit karekter ark her.   Læg dit karekter ark her. I_icon_minitimeSøn Jun 07, 2009 8:40 pm

Pga nogle fejl i systemet bliver vi nød til at få jer til at ligge karekter arket her ind. Karekter arket finder i under debatten: Læs dette inden du starter hvor efter du kligger på the Worlds historie. Så følger du beskrivelserne i skemaet der står f.eks: Navn: kan gi' sig selv
så sletter du 'Kan gi'sig selv og skriver din persons navn.
Tilbage til toppen Go down
http://theworlds.vampire-legend.com
Sponsoreret inhold





Læg dit karekter ark her. Empty
IndlægEmne: Sv: Læg dit karekter ark her.   Læg dit karekter ark her. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Læg dit karekter ark her.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Worlds :: Læg dit Karekter ark her ind-
Gå til: